CranioDsgn







- - - - - - - - -
My name is Alejandro Garcia, but I use the alias CranioDsgn because it sounds coolerand commercial

I live and work in Valencia (Spain),

I am a graphic designer & illustrator passionate, although most people probably think it'san unhealthy obsession with the world of digital design and illustration, since I spendmany hours in front of my computer,

My formation as a designer begins at EASD Castellón, where I graduated in Graphic Design, and a few years later after working in various studios and agencies, I decided toextend my studies with a Postgraduate in Digital Design, this allowed me to explore allareas of digital design, branding, illustration, video, web, editorial and 3D

I always try to find and meet other like minded people and I always discover, learn and compiled ideas then I can play or as a partnership, I love working with people,

Currently I work as 
a freelance graphic designer & illustrator for various studios and agencies of the U.S. Europe and Asia, and also I have worked with brands and magazines, for example: Nike USA, The Hollywood Reporter, Howler Magazine, MGZBel ... among others,





Mi nombre es Alejandro Garcia, pero empleo el alias CranioDsgn ya que suena más fresco y comercial,
Vivo y trabajo en Valencia (España),
Soy un diseñador gráfico & ilustrador vectorial apasionado, aunque la gran mayoría de la gente probablemente piense que es una obsesión enfermiza por el mundo del diseño y la ilustración digital, ya que paso muchisimas horas delante de mi ordenador,
Mi formación como diseñador comienza en la EASD de Castellón, donde me gradué en Diseño Gráfico, y unos años más tarde después de trabajar en varios estudios y agencias decidí ampliar mis estudios con un Postgrado en Diseño Digital, esto me permitió explorar todas las áreas del diseño digital, branding, ilustración, video, web, editorial y 3D,
Siempre intento descubrir y conocer a otras personas afines, así siempre descubro, aprendo y recopilo ideas que luego puedo reproducir o realizar a modo de colaboración, me encanta trabajar con gente,
Actualmente trabajo como diseñador gráfico & ilustrador vectorial freelance para varios estudios y agencias de E.E.U.U. Europa y Asia, y tambien he colaborado con marcas y revistas, por ejemplo: Nike USA, The Hollywood Reporter, Howler Magazine, Belio MGZ... entre otros,